Lappeenrannan Energia: Veden, sähkön ja lämmön saatavuus turvataan

Toikansuon pudistamo. Lappeenrannan energia

toimitus

Lappeenrannan Energia tiedottaa varautuvansa ennakoivasti koronaviruksen vaikutuksiin. Veden, sähkön ja lämmön saatavuus varmistetaan myös poikkeavissa oloissa.

Veden ja energian tuotanto sekä jakelu toimivat tällä hetkellä normaalisti eikä näkyvissä ole häiriötä niiden toimituksiin.

Lappeenrannan Energian asiakaspalvelu palvelee tiistaista 17.3.2020 alkaen vain puhelimitse, sähköpostitse ja sähköisten palvelukanavien kautta. Simolantien asiakaspalvelu suljetaan toistaiseksi.

Kotitalouksia ja yrityksiä palvellaan asiakaspalvelunumerossa 020 690 505 arkisin kello 8-16. Puhelut ovat normaalin paikallisverkkomaksun tai matkapuhelinmaksun hintaisia. Energian asiakaspalvelun tavoittaa sähköpostitse osoitteesta asiakaspalvelu@lreoy.fi.

Asiakkaita muistutetaan, että sähköiset palvelukanavat minunenergia.fi ja minunliittymä.fi ovat käytössä kellon ympäri.

Lappeenrannan Energia kertoo tiedotteessaan seuraavansa tilannetta jatkuvasti ja päivittävänsä toimintaansa varautumisen edellyttämällä tavalla.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu

Etusivulla nyt

Näytä lisää