Verkkokauppa haluaa kuurotkin asiakkaikseen – avasi ainutlaatuisen palvelun

Jari Pietiläinen

Halpahallin verkkokauppa palvelee ensimmäisenä verkkokauppana Suomessa viittomakielisiä asiakkaita heidän omalla äidinkielellään. Palvelu tapahtuu Chabla-mobiilitulkkauspalvelun avulla.

– Haluamme olla verkkokaupan edelläkävijöitä tarjoamalla asiakaspalvelua myös viittomakielisille asiakkaille, kertoo Halpahallin asiakaspalvelupäällikkö Eveliina Palola tiedotteessa.

– Nyt verkkokaupasta voi tilata luottaen siihen, että viittomakielellä hoituu yhteys asiakaspalveluun kaikissa verkkokauppaan ja tuotteisiin liittyvissä kysymyksissä.

Halpahallin verkkokauppapäällikön Tapani Mustosen mukaan uusi palvelu on esimerkki siitä, miten digitalisaation avulla ihmisille voidaan tarjota parempaa arkea.

– Tällä palvelulla helpotamme niitä vaikeuksia, joita kuurot kohtaavat jokapäiväisessä elämässään. Tässä tapauksessa puhelimella asiointiin liittyviä, Mustonen toteaa.

– Tämä on meille viittomakielisille upea juttu. Enää ei tarvitse pyytää perheenjäsentä tai kaveria soittamaan verkkokauppaan, jotta saisin haluamani tuotteen tai tiedon, sanoo Chablan perustaja Marko Vuoriheimo

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Keskustelu