Yritystilaus tunnistettu

Voit käyttää palvelun kaikkia sisältöjä vapaasti. Jos haluat kommentoida, kirjaudu sisään henkilökohtaisella Mediatunnuksella.

Eksote ohjeistaa asiakkaita soittamaan kiireettömät ajanvaraukset 25. marraskuuta alkaen – Palveluissa on nyt ruuhkaa

Eksote ohjeistaa asiakkaita soittamaan kiireettömät ajanvaraukset 25. marraskuuta alkaen, sillä ajanvarauksessa on ongelmia uuden potilastietojärjestelmän käyttöönoton vuoksi, Eksote tiedottaa.

Etelä-Karjalan sosiaali- ja terveyspiirin (Eksote) puhelinpalveluissa on tällä hetkellä ruuhkaa. Ohjeistamme asiakkaita soittamaan ajanvarausnumeroihin ainoastaan kiireellisissä asioissa. Ajanvarauksia ei pystytä tällä hetkellä tekemään normaaliin tapaan, sillä osalla Eksoten työntekijöistä on ongelmia uuteen potilastietojärjestelmään kirjautumisen kanssa. Eksote ohjeistaa asiakkaita odottamaan ensi viikkoon kiireettömien ajanvarausten kanssa.

Eksote otti käyttöön uuden LifeCare-potilastietojärjestelmän lauantain ja sunnuntain välisenä yönä 16. - 17.11.2019. Uuden potilastietojärjestelmän käyttöönotto aiheutti käyttökatkon Eksoten sähköiseen asiointipalveluun 15.11. kello 15.30 - 18.11. kello 16.00 välisenä aikana.