Puheenaihe

Tämä kanta-asiakasohjelma menee kokonaan uusiksi – Tiedätkö jo, mistä sitä Plussaa oikein tulee?

K-ryhmän Plussa-järjestelmä muuttuu lokakuun alussa kokonaan digitaaliseksi.

Kuvakaappaus YouTubesta

K-ryhmän kanta-asiakasohjelma Plussa muuttuu lokakuussa 2016 entistä henkilökohtaisemmaksi. Samalla Plussa digitalisoituu ja palkitsee K-ryhmään keskittäviä asiakkaita.

Uudistuvan K-Plussan tavoitteena on parantaa asiakaskokemusta huomioimalla asiakkaat henkilökohtaisesti kohdennetuilla eduilla. Asiakas saa henkilökohtaisesti räätälöidyt

Plussa-tarjoukset ostotottumustensa perusteella. Plussa-kortteja on yli 3,6 miljoonalla suomalaisella lähes 2,3 miljoonassa taloudessa.

– Plussan tavoitteena on olla Suomen henkilökohtaisesti palkitsevin kanta-asiakasohjelma. Tarjoamme asiakkaallemme juuri ne tuotteet edullisemmin, joita hän muutenkin valitsisi ostoskoriinsa. Mitä enemmän Plussa-korttia käyttää, sitä paremmaksi ja henkilökohtaisemmaksi se muuttuu, sanoo Keskon Chief Digital Officer Anni Ronkainen.

Yksi merkittävimmistä muutoksista on ohjelman digitalisoituminen. Lokakuun alusta lähtien asiakkaat voivat käyttää keräämiään Plussa-pisteitä sähköisenä Plussa-rahana kätevästi Plussa-kortilla K-ryhmän kaupoissa.

Plussa-pisteet lasketaan jatkossakin samalla tavalla kuin ennen uudistusta. Tässä yhteydessä paperisista pisteseteleistä ja pisteiden pankkitilille maksamisesta voidaan luopua. Omaa Plussa-tiliään voi seurata kätevästi mobiilisovelluksella tai verkossa.

Ostoksensa K-ryhmään keskittäville asiakkaille rakennetaan henkilökohtaisten tuote- ja palveluetujen asiakasohjelma yhdessä K-ryhmän ketjujen ja yhteistyökumppaniverkoston kanssa. Ohjelma on suunnattu asiakkaille, joiden ostot K-ryhmän kaupoista ylittävät 6 500 euroa vuodessa.

K-Plussa on K-ryhmää yhdistävä tekijä. Kanta-asiakasohjelmaa kehitetään koko K:n voimin asiakkaiden toiveet huomioiden. Lokakuussa käyttöön otettavat uudistukset ovat vasta alkua Plussan pitkäjänteiselle kehitykselle.

– Henkilökohtaisuus on Keskon strategiassa K-ryhmän tärkein erilaistumistekijä. K-Plussa tarjoaa eniten henkilökohtaisia etuja Suomen laajimmasta myymälä- ja yhteistyökumppaniverkostosta, Ronkainen sanoo.

 

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Kommentit (2)

Kommentit

Ne, joilla on jotkut

Ne, joilla on jotkut helevetin plussa-kortit, eivät taatusti tiedä koko juttua kortin jutuista. Ja nyt nää alkavat kerät riviriviltä, mitä olet ostanut mitä mistä milloin! Ei hyvä! Jaahas, Ville ostanut 10 koppaa keskaria, sairastuukin, vakuutus ei korvaa>ostettu liikaa kepparia! Ja Matti>ostettu liikaa röökiä, ei korvata>aiheutettu tahallaan, sanoo vakuutuyhtiö. ÄLKÄÄ IKINÄ HANKKIKO MITÄÄN KAUPPAKORTTIA, OIKEESTI!!! Ostakaa sieltä, missä halvin >>>LIDL:))))

Tosi on.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Puheenaihe

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat

AutonOsat24.Fi